Stellar horizontal.svg

sisällönhallinta - kuvasto - tilausjärjestelmä - verkkokauppa - varastonhallinta

Stellar storefront

Stellar Storefront on monipuolinen myyntitoimintojen järjestelmä yrityksen tai yhdistyksen eri tilanteisiin.

Järjestelmä mahdollistaa helppokäyttöisen verkkokaupan ja/tai b2b-tilausjärjestelmän sekä myös verkkosivujen sisällönhallintajärjestelmän.

Suppeammassa mallissa järjestelmä toimii erinomaisena tuotekuvastona, mutta tarvittaessa se on kattava varastonhallintajärjestämä.

Katso alta pikasilmäys ohjelmiston erilaisiin osa-alueisiin. Ota yhteyttä ja pyydä tarkempaa esittelyä!

Ohjelmisto on Suomessa kehitetty ja jatkuvan kehityksen alla.

Hinta alkaen 35€/kk alv 0%

  • Helppo kotisivueditori ja sisällönhallinta
  • Tuotekuvasto ja monipuolinen tilausjärjestelmä
  • Laadukas ja myyvä verkkokauppa
  • Varastojen hallinta ja myyntitilaukset
  • Integroitavissa joustavasti erilaisiin tilanteisiin


Helppo ja laadukas kotisivueditori

Stellar Storefrontissa on helppo tapa rakentaa mobiiliystävälliset sivut graafisella wysiwyg-työkalulla jossa todella näet mitä olet tekemässä ja miltä lopputulos näyttää!

Apunasi on selkeät työkalut, joilla koostat sivut sopivista palstoista ja täytät ne haluamallasi sisällöllä käyttäen apuna valmiita sisältösegmenttejä. Sisältöjä voit raahata haluttuun paikkaan sivuilla ja ne mukautuvat automaattisesti annettuun tilaan.

Voit myös luoda vapaasti erilaisia tuote- ja tuoteryhmämainoksia sivuillesi verkkokauppasi tuotteista vain muutamalla klikkauksella. Myös tarjouskampanjoista on vaivatonta tehdä näyttäviä nostoja sivuille. Vapaudella, johon et välttämättä ole muualla törmännyt.

Tuoteryhma

Tyylikäs tuoteryhmäsivu

Sivut2

Sivujen ja valikkojen editointi ja ylläpito

Selkeä sivustorakenne

Stellarissa sivustorakenne tehdään helpolla tavalla raahaamalla haluttu sivu sopivaan kohtaan hierarkiassa.

Sama logiikka toimii kaikkien eri sivutyyppien kanssa, joita on sisältösivun lisäksi mm. erilaiset automaattiset tuote-, tuoteryhmä ja kampanjasivut sekä erilaiset valikkorakenteet, kuten graafinen "megamenu".

Responsiiviset sivut

Sivut kokonaisuudessaan ovat responsiiviset. Myös ylläpitopuoli, joten sisällön muokkaaminen onnistuu tarvittaessa niin puhelimella kuin tabletillakin.


Laaja kontrolli

Helppouden rinnalla on mahdollisuus muokata ulkoasua haluamilla tyylimäärityksillä joko ohjatusti vaikuttamalla väreihin ja fontteihin tai tekemällä enemmän omia tyylimäärityksiä vapaasti.

Sivuilla voidaan myös käyttää html-segmenttejä tuomaan joustoa sisältöön ja ulkoasuun.

On myös mahdollista vaihtaa kokonaan järjestelmän teemaa tai tilata yritykselle kokonaan oma visuaalinen teema!

Teema2

Teeman valinta ja teeman tyylien muokkaus


Tuotteet ja tuoteryhmät

Isojenkin tuotetietomäärien ylläpito on vaivatonta. Jokainen tuote voi kuulua rajattomaan määrään tuoteryhmiä, jolloin tuoteryhmät toimivat myös ylläpidon apuvälineenä.

Tuotelistauksissa on tietysti kattavat haut ylläpitoa helpottamaan ja järjestelmä muistaa hakukriteerit, joten ne eivät katoa eri sivuihin mentäessä.

Tuotteiden pikaeditointi on ketterä tapa muokata manuaalisesti tuotteiden perustietoja kuten nimiketekstejä ja hintoja. Myös manuaalisissa varastoon tuloutuksissa voidaan käyttää pikaeditoria.

Tuotteet2

Tuotetietojen listaus ja pikaeditointi

Tuotteet3

Tuotetietojen ylläpitonäkymä

Tuotteiden ylläpito

Tuotteiden perustietoja hallitaan erittäin nopealla pikaeditorilla ja täydellisten tuotetietojen muokkaus on myös nopeaa, koska järjestelmä muistaa käytetyn välilehden, jolloin tuotteesta toiseen mentäessä tuotetiedot aukeavat haluttuun välilehteen.

Tuotteiden ylläpidossa annat tuotteille määriteltyjä ominaisuuksia ja rakennat tuotekokoonpanoja tai tuotevariantteja, apuna automatiikka, joka hyödyntää annettuja ominaisuuksia!

Pikaeditorissa hallitset myös tuotteiden varastoerien sisääntuloa.

Tuoteryhmät apuna

Jokainen tuote voi kuulua rajattomaan määrään eri tuoteryhmiä ja siten Stellar Storefrontissa tuoteryhmät ovatkin ylläpidon oiva apuväline!

Ryhmittelyn avulla on helppoa listata tuotteita tuotteita kuvastossa tai verkkokaupassa halutulla tavalla ja halutussa järjestyksessä.

Isommissa tuotemäärissä tuoteryhmiä voi hyödyntää helposti suodatukseen automaattisesti. Myös oletusesitystapa voidaan vaihtaa tuoteryhmäkohtaisesti.

Kampanjoiden sekä erilaisten sisältösegmenttien lähteenä on usein tuoteryhmät.

Tuoteryhm%c3%a4segmentti

Tuoteryhmäsegmentin ylläpito sivueditorissa


Käyttäjät ja ryhmät

Monien toimintojen perustana on käyttäjäryhmät. Tuotteiden hinnoittelu voi olla ryhmäkohtaista, jolloin erilaisten jälleenmyyjä- tai kanta-asiakashinnoittelujen tekeminen on yksinkertaista.

Ryhmiä hyödynnetään myös esimerkiksi tarjouskampanjoissa, jotka kaikki ovat ryhmäkohtaisia.

Tilaustavat ovat myös kohdennettuja joten erilaisiin tilanteisiin ja erilaisille asiakasryhmille voidaan tarjota heille sopivia tilausprosesseja. Asiakkaille on tarjolla erilaisia laskutus- ja tai toimitustapoja ja niiden kautta tapauskohtaisia integraatioita.

Ryhm%c3%a4t3

Käyttäjäryhmien luonti ja ylläpito

Roolit

Käyttäjöroolien hallinta

Roolit ja oikeudet

Asiakasryhmillä kontrolloidaan isomman joukon hinnoittelu- ja tilausprosesseja, mutta mentäessä käyttäjätasolle, voimme kontrolloida oikeuksia erilaisiin tehtäviin.

Roolien avulla voi määritellä kenellä on oikeus muokata tuotetietoja tai sivuja, tai kenellä on oikeus käsitellä tilauksia.
 

Tilaukset ja varastot

Erilaisiin tilanteisiin ja tarpeisiin voidaan luoda tilauslajeja. Ne voivat olla tarjouspyyntöjä, toimituksia, tuotantotilauksia tai mitä vain tarvitaan.

Tilauksissa on vaihekäsittely. Tilauksen saavuttua sitä voidaan tarkastella ja hyväksyä, ja jos on määritelty, niin asiakkaalle lähtee tilausvahvistus. Tilauksen vahvistamisen jälkeen alkaa toimitusten käsittely sen mukaan minkälaisia toimitustapoja ja integraatioita on valittu käytettäväksi.

Kun kaikki toimitukset on tehty tilaus päättyy ja luodaan raportoitavat tiedot.

Tilauslajit

Tilauslajien hallinta ja ylläpito

Varastosaldot

Varastojen saldotietonäkymä

Varastot

Erilaisia varastoja voidaan perustaa tarpeen mukaan ja myynti voi tapahtua mistä tahansa varastosta. Varastojen välillä voidaan tehdä varastosiirtoja ja niistä voidaan luoda toimituksia, eli käytännössä tilata kuljetuksia jos varastot sijaitsevat fyysisesti eri paikoissa.

Tuotteet kirjataan varastoon erittäin, ja myyntitilauksia tehtäessä voidaan valita mihin erään myynti kohdistuu. Verkkokaupan puolella, ellei toisin määritellä, myynti kohdistuu aina vanhimaan erään.

Jokaisella erällä voi olla eri sisäänostohinta. Tarkoilla eräkohtaisilla tiedoilla varaston arvot pysyvät tarkoina ja myyntiä helppoa seurata.

Mikäli et tarvitse eriä, ei niistä tarvitse välittää vaan automatiikka voi hoitaa asiat.


Myynnit ja raportointi

Järjestelmän ylläpitäjän konsolissa on suoraan selkeä kuvaus tulleista tilauksista ja niiden vaiheista sekä viime aikojen myynneistä.

Myynnit2

Ylläpitokonsolin avausnäkymässä tietoa tilauksista

Myynnit

Esimerkki tietyn ajan myynnistä sekä kappalemäärinä että euroina

Raportointi

Raportointijärjestelmä on erittäin nopea. Pitkänkin aikavälin ja tuhansien myyntitapahtuemien raportti tulee hetkessä.

Oletusraportista on helposti nähtävissä mistä eri verkkokauppaverkostoista myynnit tapahtuvat vai tulevatko ne suoraan omasta kaupasta. Aikavälit ovat vapaasti valittavissa.

Myyntejä voi tarkastella tuotteittain ja nähdä helposti myynnin kappalemäärät sekä euromääräinen arvo. Myynnin kuvaajat antavat selkeän visuaalisen kuvan myynnistä ja sen mahdollisista vaihteluista.

Erikois­ominaisuuksia

Paavolan tammi, Lohja

Verkkokauppojen verkosto

Stellar StoreFront-järjestelmän poikkeuksellinen kyky on luoda useista eri verkkokaupoista verkosto, jossa jokaisen mukana olevan kaupan tuotteita voidaan esitellä tasapuolisesti verkoston ylläpitäjän haluamalla tavalla.

Mukana olevien kauppojen tuoteryhmistä luodaan osastoja, ihan kuten kivijalkatavarataloissa. Osastoisin voi kuulua rajattomasta määrästä eri kauppoja rajaton määrä eri tuoteryhmiä mukaan. Haut luonnollisesti onnistuvat osastoihin.

Myynnit kuitenkin tapahtuvat aina jokaisen mukana olevan yrityksen omasta verkkokaupasta.

Erilaisten verkostojen määrää ei ole rajoitettu, joten yksi ja sama kauppa voi olla esillä monella eri tapaa. Tämän kaltaisia järjestelyjä voi hyödyntää esim. kaupunkikohtaisissa kauppaverkostoissa sekä alihankintajärjestelmissä.

Lohjalta.fi on verkosto ominaisuudella toteutettu lohjalaisten yritysten esittelypaikka.

Your browser is out of date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×